heaven...

21 juni 2010 - Magnetic Island, Australië

heaven...

Deze foto werd gemaakt op 21 juni 2010 in Magnetic Island, Australië.

1 Reactie

  1. tante gina:
    11 juli 2010
    Dag tommy en Jimmy. Leuk te horen hoe jullie het stellen. Het werk neem je bij al het moois er wel bij. Ik vraag me af als jullie terug komen wat Belgie nog zal voorstellen en dit is nog maar het tipje van de (ijsberg). Doe zo verder veel leuker dan een jaar in 't leger. haha