onze 4x4 nissan patrol met het stuur rechts :-)

18 mei 2010 - Sydney, Australië

onze 4x4 nissan patrol met het stuur rechts :-)

Deze foto werd gemaakt op 18 mei 2010 in Sydney, Australië.